Vraagje over SWAP-partitie
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Do Feb 19 18:54:54 UTC 2009
Op donderdag 19-02-2009 om 19:26 uur [tijdzone +0100], schreef Maurice
Diekhorst:
> Ik ben weer eens van plan om een multiboot Laptop in elkaar te gooien.
>
> Nu ben ik alleen van plan om mijn SWAP partitie ook in Windoos te gaan
> gebruiken als (10GB)sessieopslagruimte.
>
> Weet een van jullie toevallig hoe dat te doen is?
Niet.
10 GiB lijkt me trouwens veel te groot voor een swap-partitie, tenzij je
8 GiB RAM in laptop zitten hebt of zo.
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst