Vraagje over SWAP-partitie

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Do Feb 19 18:54:54 UTC 2009


Op donderdag 19-02-2009 om 19:26 uur [tijdzone +0100], schreef Maurice
Diekhorst:
> Ik ben weer eens van plan om een multiboot Laptop in elkaar te gooien.
> 
> Nu ben ik alleen van plan om mijn SWAP partitie ook in Windoos te gaan
> gebruiken als (10GB)sessieopslagruimte.
> 
> Weet een van jullie toevallig hoe dat te doen is?

Niet.

10 GiB lijkt me trouwens veel te groot voor een swap-partitie, tenzij je
8 GiB RAM in laptop zitten hebt of zo.


-- 
Jan Claeys





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst