Vraagje over SWAP-partitie
Maurice Diekhorst
maurice_diekhorst op hotmail.com
Do Feb 19 18:26:44 UTC 2009
Goeiendag mede-Ubuntu-gebruikers.
Ik ben weer eens van plan om een multiboot Laptop in elkaar te gooien.
Nu ben ik alleen van plan om mijn SWAP partitie ook in Windoos te gaan gebruiken als (10GB)sessieopslagruimte.
Weet een van jullie toevallig hoe dat te doen is?
Alvast ontzettend bedankt voor de hulp.
Groeten, Maurice.
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090219/f67f81d6/attachment.html>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst