Evolution

Alain northseadiving op telenet.be
Do Feb 19 08:07:57 UTC 2009

Goedemorgen

Er is meer aan de hand dan rechten....van de initiele 510 mails in de
prullenbak...

heb ik er nog 122 over en deze zijn nog steeds zichtbaar ?

Ik heb al, volgens mij, al de mogelijke combinatie van verwijderen
geprobeerd. Soms verspringen zij van de prullenbak naar de spam map.

En verdwijnen er een 10 tal mails ervan en de rest blijft staan.

Groeten

Alain