evolution
Alain
northseadiving op telenet.be
Ma Feb 16 18:03:27 UTC 2009
Hallo
Heeft er niks mee te maken.... het kopiƫren of deleten gaat zeer snel.
Groetjes
Alain
Op maandag 16-02-2009 om 15:04 uur [tijdzone +0100], schreef H.v.Dijk:
> Op zondag 15-02-2009 om 12:00 uur [tijdzone +0000], schreef
> ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com:
> > Blijkbaar mijn dag niet...
> >
> > In Evolution kan ik mijn prullenbak niet ledigen..nu al 501
> > berichten..!!???
> Met veel berichten kan dit een langdurig proces zijn. Zorg dat er weinig
> anders draait en wacht eens een hele tijd.
>
> Hein
>
>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst