Evolution

Alain northseadiving op telenet.be
Ma Feb 16 18:01:24 UTC 2009

Hallo

Ik zit op 2.24.3 misschien ligt het daar aan ...

Wat mij opvalt dat is dat spam en prullenbak met elkaar verbonden zijn
ze verspringen van de ene naar de andere.?

Het verplaatsen van de prullenbak van evolution naar Ubuntu prullenbak
werkt niet je maak alleen een kopie en alles blijft  zoals het is in
evolution.

Groetjes

Alain