Evolution
Alain
northseadiving op telenet.be
Ma Feb 16 09:52:16 UTC 2009
Hallo
Nog steeds problemen met het verwijderen van mails.
Als ik ze toch weg krijg verspringen ze naar de spam map.
Dan proberen we de spam map leeg te krijgen...en springen ze naar de
prullenbak map terug !!!??
Is dit een bug of wat ?
Groeten
Alain
Op zaterdag 14-02-2009 om 14:29 uur [tijdzone +0100], schreef Alain:
> Hoi
>
> dit is allemaal goed ingesteld..ook met rechter muisknop klikken
> prullenbak ledige gaat het niet...
>
> zelf wanneer ik een mail aanklik om te verwijderen in de prullenbak komt
> het icoontje verwijderen niet aan.
>
> alain
>
> Op zaterdag 14-02-2009 om 14:04 uur [tijdzone +0100], schreef Dieter:
> > Op zaterdag 14-02-2009 om 13:08 uur [tijdzone +0100], schreef Alain:
> >
> > > In Evolution kan ik mijn prullenbak niet ledigen..nu al 501
> > > berichten..!!???
> > >
> > > Bewerken... voorkeuren...e-mailvoorkeuren ...berichten verwijderen staat
> > > aangevinkt.
> >
> > Ook belangrijk is wat je erachter hebt staan. 1 keer perdag of per
> > maand?
> > Maar als je met je met je rechter muisknop in het linker scherm 'op deze
> > computer' op de prullenbak gaat staan, klik je op leegmaken.
> > Werkt dat ook niet?
> >
> > P.S. Ik wist niet dat je je scherm met F11, in Firefox, naar maximale
> > grootte had gedaan. Maar als ik dat nu doe verdwijnt mijn bovenste regel
> > ook. Dus niet alleen bij jou maar bij iedereen neem ik aan een nieuwe
> > feature :-)
> >
> > Dieter.
> >
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst