Evolution

Alain northseadiving op telenet.be
Za Feb 14 15:02:40 UTC 2009

Dit is het juist... jaren geen problemen gehad... nu plots is het bijna
onmogelijk om de mails te verwijderen en dit is bijna hetzelfde probleem
bij de spam map.

vroeger kwam er ook bij mij een streep door de mail en bij het verlaten
van het programma werden zij vernietigd...

latere versies ....zonder streep erdoor verdwenen ze in de map
verwijderen ...nog latere versie in de prullenbak map...

Nu niets meer alles blijft in map prullenbak.

De Spam map is bijna gelijkaardig ze verdwijnen niet meer wanneer je het
programma verlaat maar enkel wanneer je op de map spam staat en dan het
programma verlaat...

Hopelijk begrijpen jullie wat ik vertel want ik heb al bijna alle
mogelijke manieren van verwijderen geprobeerd zonder groot succes.

Alain

Op zaterdag 14-02-2009 om 15:28 uur [tijdzone +0100], schreef Jack
Dorpmanns: