Evolution

Alain northseadiving op telenet.be
Za Feb 14 13:29:42 UTC 2009


Hoi

dit is allemaal goed ingesteld..ook met rechter muisknop klikken
prullenbak ledige gaat het niet...

zelf wanneer ik een mail aanklik om te verwijderen in de prullenbak komt
het icoontje verwijderen niet aan.

alain 

Op zaterdag 14-02-2009 om 14:04 uur [tijdzone +0100], schreef Dieter:
> Op zaterdag 14-02-2009 om 13:08 uur [tijdzone +0100], schreef Alain:
> 
> > In Evolution kan ik mijn prullenbak niet ledigen..nu al 501
> > berichten..!!???
> > 
> > Bewerken... voorkeuren...e-mailvoorkeuren ...berichten verwijderen staat
> > aangevinkt.
> 
> Ook belangrijk is wat je erachter hebt staan. 1 keer perdag of per
> maand?
> Maar als je met je met je rechter muisknop in het linker scherm 'op deze
> computer' op de prullenbak gaat staan, klik je op leegmaken.
> Werkt dat ook niet?
> 
> P.S. Ik wist niet dat je je scherm met F11, in Firefox, naar maximale
> grootte had gedaan. Maar als ik dat nu doe verdwijnt mijn bovenste regel
> ook. Dus niet alleen bij jou maar bij iedereen neem ik aan een nieuwe
> feature :-)
> 
> Dieter.
> 





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst