Firefox
Dieter
DiiN op tele2.nl
Za Feb 14 10:58:47 UTC 2009
Op zaterdag 14-02-2009 om 08:24 uur [tijdzone +0100], schreef Alain:
> Ik kan de pagina niet meer ...venster minimaliseren ..venster
> maximaliseren of venster sluiten.(deze iconen ontbreken op het
> scherm)..heb alleen een volledige venster,
> met aan de linker zijde Bestand bewerken en dit tot help.
Je zou kunnen proberen, als je met de cursor op het bovenste gedeelte
gaat staan, met je rechter muisknop klikken, dan ga je
'navigatiewerkbalk, bladwijzerwerkbalk en aanpassen' zien.
Klik op aanpassen, en dan op 'standaard instellingen terugzetten'.
Bij navigatiewerkbalk en bladwijwerkbalk moet een v'tje staan.
Bedoel je zoiets?
Dieter.
------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 189 bytes
Omschrijving: Dit berichtdeel is digitaal ondertekend
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090214/0a8ada8f/attachment.sig>
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst