kan geen beeldscherm detecteren in ubuntu 8.04

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Za Feb 7 14:37:11 UTC 2009

Wat bedoel je nou precies? In het onderwerp heb je het over "beeldscherm",
later over geluid.

Wat probeer je precies te doen (wat sluit je waarop aan, etc.), en hoe
probeer je het in te stellen? Heb je al bij Systeem -> Voorkeuren ->
Schermresolutie gekeken?

Bij Hardware Drivers staan alleen apparaten waarvoor geen vrije driver is.
Aangezien die er voor de Radeon 9200 wel is, zul je 'm inderdaad niet daar
zien. Installeer eens het pakket "gnome-device-manager" (via Toepassingen ->
Installeren/verwijderen), daarin zou je eea wel moeten zien

Martijn