Mijn systeem komt enkele minuten na start vast te zitten. Ubuntu 8.10

loek gehrke sp609686 op telfort.nl
Do Feb 5 22:45:30 UTC 2009

Hoi Martijn en Marc...

Het is helemaal niet mijn bedoeling om het systeem te herinstalleren.
Als ik een min. of 3 met de muis over het scherm heb bewogen en de
vertraging is opgeheven werkt het systeem weer goed en heb verder geen
problemen.
Heb getracht het geheugen op te voeren maar wegens een defect v/h
moederbord kan ik maar 1 geheugenslot gebruiken. En een 1GB
geheugenmodule lukte niet...reden onbekend.

Na de hulp die ik in het verleden van jullie heb gehad ben ik best
tevereden met Ubuntu 8.10 en zal die vertraging tzt wel verdwijnen...en
anders wel bij de upgrade naar versie 9.04 eind april.

Grtjes. Loek