progje mp3 advies

Cor van den Berghe cor op vdberghe.nl
Do Dec 24 15:53:49 UTC 2009

Hallo Milton,

Ik gebruik daarvoor altijd mp3gain. Het is een programmaatje dat je in
een terminal venster moet gebruiken. Je kunt het gewoon via Synaptic
pakketbeheer installeren.
Hier:
http://ignum.dl.sourceforge.net/project/easymp3gain/easymp3gain/easymp3gain-0.4.2/easymp3gain-gtk2_0.4.2_i386.deb
kun je een gui downloaden voor mp3gain.