default user-agent

Dieter DiiN op tele2.nl
Wo Aug 12 19:44:13 UTC 2009

Op woensdag 12-08-2009 om 10:07 uur [tijdzone +0200], schreef Y P:

> sommige sites - zoals u weet - geven problemen met Firefox; in feite is het probleem dat ze enkel Internet Explorer verwachten/eisen aan jouw kant.

Eerlijk gezegd weet ik dat niet, want zulke sites kom ik niet tegen. En
als je als sitebouwer nou nog niet weet hoe je een site, inclusief de
plaatjes, er in de verschillende browsers ongeveer gelijk uit kunt laten
zien, dan is de sitebouwer te stom om voor de duvel te dansen.
En ik koop echt veel over het internet, maar bij commerciele sites die
iets willen verkopen ben ik dat nog nooit tegen gekomen.
Wat is het dan? Opzet? Of maakt MS het ze dan makkelijk door ruimte te
geven of andere voordelen?
Momenteel weet ik de naam van de config file niet meer, maar daarin kun
je alles veranderen en dus ook wat jij wilt.
Een betere route is een mailtje te sturen dat hun site voor jouw browser
ontoegankelijk is.

Groetend, Dieter.