[INFO] - Ecofont | De kunst van het weglaten ... (ook onder Linux)

sintsixtus sintsixtus op gmail.com
Wo Apr 22 19:04:19 UTC 2009

Dieter schreef:
> Op woensdag 22-04-2009 om 09:26 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn de
> Groot:

Wie echt energie wil besparen zet zijn scherm op ZWART ??

(met witte letters zou ik zeggen, maar om niet op het Vlaams belang te
moeten stemmen van de miserie die je ziet bij onze administraties en
scholen ... zet je je comp gewoon AF ...