mailaccount aanmaken

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Wo Apr 8 15:21:37 UTC 2009


Op dinsdag 07-04-2009 om 13:11 uur [tijdzone +0200], schreef Gijs Key:
> Misschien is het handig om ook uit te leggen hoe je screenshots maakt.

Met de PrtScr toets voor het hele scherm en met Alt+PrtScr voor het
huidige venster.

Hetzelfde als onder Windows dus alleen geeft Ubuntu je meteen de kans om
dat screenshot te bewaren ipv het enkel op het klembord te zetten...


-- 
Jan Claeys





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst