mailaccount aanmaken

Gijs Key gijs op keij.org
Di Apr 7 11:11:22 UTC 2009


Misschien is het handig om ook uit te leggen hoe je screenshots maakt.

Ik heb op het internet het volgende plaatje gevonden... Als je de
instellingen van evolution aanpast dan kan je bij je pop3 gegevens een
vinkje plaatsen voor het onthouden van je wachtwoord. Ikzelf heb even
gegoogeld (zit op kantoor - M$) en heb de volgende links voor je:

http://linux.about.com/od/linux101/a/desktop09b.htm
http://linux.about.com/library/bl/open/LinuxDesktop/bldesktop09p02jpg.htm

probeer of je daar uitkomt.

Gijs
Op 6 april 2009 23:13 schreef Jan Claeys <ubuntu op janc.be> het volgende:

> Op maandag 06-04-2009 om 21:48 uur [tijdzone +0200], schreef Ineke:
> > Ik heb in Evolution een maillaccount aangemaakt met behulp van
> > KPN-helpdesk. Nu vraagt het programma elke keer mijn pop-wachtwoord en
> > als ik dat invoer krijg ik een foutmelding, terwijl het wel het juiste
> > wachtwoord van mijn kpn-webmail is.
>
> Mogelijk staat er iets verkeerd ingesteld wat betreft de manier van
> authenticatie of zo.
>
> Kan je even zeggen welke instellingen er ingevuld staan voor die
> POP3-account?  (Eventueel screenshots van alle tabbladen in de
> account-configuratie maken.)
>
>
> --
> Jan Claeys
>
>
> --
> Ubuntu-NL mailing list
> Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
> Info/Uitschrijven: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl
>



-- 
Gijs Key

gijs op keij.org
06-42243152
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090407/553d1b14/attachment.html>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst