mailaccount aanmaken
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Ma Apr 6 21:13:50 UTC 2009
Op maandag 06-04-2009 om 21:48 uur [tijdzone +0200], schreef Ineke:
> Ik heb in Evolution een maillaccount aangemaakt met behulp van
> KPN-helpdesk. Nu vraagt het programma elke keer mijn pop-wachtwoord en
> als ik dat invoer krijg ik een foutmelding, terwijl het wel het juiste
> wachtwoord van mijn kpn-webmail is.
Mogelijk staat er iets verkeerd ingesteld wat betreft de manier van
authenticatie of zo.
Kan je even zeggen welke instellingen er ingevuld staan voor die
POP3-account? (Eventueel screenshots van alle tabbladen in de
account-configuratie maken.)
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst