mailaccount aanmaken

Dieter DiiN op tele2.nl
Ma Apr 6 20:30:34 UTC 2009


Op maandag 06-04-2009 om 21:48 uur [tijdzone +0200], schreef Ineke:
> Ik heb in Evolution een maillaccount aangemaakt met behulp van
> KPN-helpdesk. Nu vraagt het programma elke keer mijn pop-wachtwoord en
> als ik dat invoer krijg ik een foutmelding, terwijl het wel het juiste
> wachtwoord van mijn kpn-webmail is.

Je praat hier over 2 dingen, Evolution, met dat programma kun je mail
ophalen bijvoorbeeld bij een pop server, en webmail. Met een browser,
zoals Mozilla, kun je b.v. webmail.tele2.nl intikken en dan ga je
on-line je mailtjes lezen.
Evolution werkt prima trouwens, dus ik wil je wel helpen dat je mail
goed binnenkomt.

Groet, Dieter.

------------- volgend deel ------------
Een niet-tekst bijlage is gescrubt...
Naam: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Grootte: 189 bytes
Omschrijving: Dit berichtdeel is digitaal ondertekend
URL : <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20090406/1a7e16ca/attachment.sig>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst