Onderwerp : [INFO] - Ecofont | De kunst van het weglaten ... (ook onder Linux)

Auteur : Dieter
E-mail : DiiN op tele2.nl
Datum : Wo Apr 22 08:11:54 BST 2009

Op dinsdag 21-04-2009 om 20:40 uur [tijdzone +0200], schreef Ben Bridts:

> Daar ben ik tegen (kans op verstopte printkoppen enzo) maar dat
> is een heel andere discussie.

De oplossing voor eventuele verstoppingen is om geen aardolie te
gebruiken voor het vullen van de cartridges maar de geeigende inkt voor
dat merk cartridge. Ik vul ze meer dan 10 keer, zonder problemen. Maar
zelfs als ze verstopt zouden raken verlies je er in feite niks mee. Je
stelt alleen de aankoop van een tamelijk ingewikkeld ding, wat je
éénmalig gaat gebruiken, een poosje uit. En ik geef toe dat je dan wel
van die arme fabrikanten benadeeld. Waarvoor hierbij mijn welgemeende
excuses.

Groet, Dieter.