Serie foto's omzetten naar video

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Wo Apr 1 08:40:37 UTC 2009

On Wed, 01 Apr 2009 02:45:28 +0200, Jan Claeys wrote:

> Er gaan waarschijnlijk veel mensen raar kijken nu, en ik heb het zelf
> nog niet geprobeerd, maar wat dacht je van Blender?  ;-)

Daar zou ik zelf inderdaad nooit aan gedacht hebben. :-)
Maar ik moet zeggen dat dat niet bepaald mijn favoriete programma is. Ik
ben op de Amiga ooit verwend met Real 3D, een raytracer die vanaf het
begin zonder handleiding te bedienen is. Sinds die tijd heb er veel
moeite mee om veel tijd in een raytracer te investeren, omdat ik weet dat
het veel makkelijker kan.
Ik denk dat Cinerella wat dat betreft ook makkelijker in elkaar zit, dus
Blender komt er hier voorlopig niet in.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com