Onderwerp : mailaccount aanmaken

Auteur : Dieter
E-mail : DiiN op tele2.nl
Datum : Ma Apr 6 21:30:34 BST 2009

Op maandag 06-04-2009 om 21:48 uur [tijdzone +0200], schreef Ineke:
> Ik heb in Evolution een maillaccount aangemaakt met behulp van
> KPN-helpdesk. Nu vraagt het programma elke keer mijn pop-wachtwoord en
> als ik dat invoer krijg ik een foutmelding, terwijl het wel het juiste
> wachtwoord van mijn kpn-webmail is.

Je praat hier over 2 dingen, Evolution, met dat programma kun je mail
ophalen bijvoorbeeld bij een pop server, en webmail. Met een browser,
zoals Mozilla, kun je b.v. webmail.tele2.nl intikken en dan ga je
on-line je mailtjes lezen.
Evolution werkt prima trouwens, dus ik wil je wel helpen dat je mail
goed binnenkomt.

Groet, Dieter.