Systeemhertsel

Henk Schilperoort caravelair4 op hotmail.com
Za Sep 20 23:37:00 UTC 2008

Om nog even terug te komen op dit onderwerp, ik heb inmiddels weer verbinding met het WWW.
Ik heb dit gedaan door een USB kabel in de router te verbinden met mijn laptop.
Draadloos is echter nog steeds onmogelijk. In ieder geval zijn we weer een stapje dichterbij gekomen.
Van de week maar eens een echte techneut erop loslaten en kijken wat hij voor elkaar krijgt.
Trouwens buiten voor de deur kan ik wel draadloos, maar om nou van de winter buiten te gaan zitten, tja,
ik weet het nog niet.

Grtz Henk

Probeer Live Search: de zoekmachine van de makers van MSN!
http://www.live.com/?searchOnly=true