VirtualBox

Dieter DiiN op tele2.nl
Zo Sep 14 21:17:39 UTC 2008

Op zondag 14-09-2008 om 15:01 uur [tijdzone +0200], schreef Martijn van
de Streek:

> /dev/tty0 is geen seriele poort. /dev/ttyS* zijn dat.

De poort heb ik nu getest om wat naar mijn sat ontvanger te sturen, en
de poort werkt prima. Ik had nog een ouwe Win2000 liggen en die heb ik
geinstalleerd onder VirtualBox. Onder VirtualBox bestonden in W2000 geen
compoorten, dus die hardware moest ik eerst toevoegen. Als ik VB afsluit
blijf ik wel een waarschuwing houden. Nou ja, dat zal me voorlopig worst
zijn.
Groetend, Dieter.