Canon Pixma MP520

sintsixtus sintsixtus op gmail.com
Do Sep 11 17:40:42 UTC 2008

Martijn van de Streek schreef:
> http://www.openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-PIXMA_MP520 om
> precies te zijn. En volgens die pagina werkt de printer "deels".
>
> De .deb downloaden en installeren is de bedoeling inderdaad, maar dan
> moet je die automatisch aangemaakte printer nog even wijzigen zodat 'ie
> die nieuwe (pstocanonij) driver gebruikt (Systeem -> Beheer ->
> Afdrukken)

Ik zou geen debs afhalen/installeren, maar dat doen binnen printerconfig.

Zie evtl ook

127.0.0.1:631  - ga naar manage printers ...

Ik heb nog nooit meer nodig gehad dan die printerwizards.

Dat ie "gedeeltelijk" werkt, dat is omdat ze bij linuxp zeer streng zijn ...

Print es af op de printer van de bib van Ieper, die werkt misschien maar
in 80?% van de gevallen, aan 1200dpi werkt het niet...  (de chef daar
klaagt over de printer, terwijl het gewoon zijn xp is ...  )
> Zegt'ie dat'ie KDE gebruikt?

> Compleet irrelevant.

Een beetje verpozing ...

Marc