Canon Pixma MP520

rob Hofschreuder r.hofschreuder op live.nl
Do Sep 11 13:45:13 UTC 2008

Hi,

Ik heb een Canon Pixma MP520 op Ubuntu 8.04 aangesloten.  Wanneer een printopdracht wordt gegeven gaat alles goed totdat er moet worden geprint. In het scherm van de printer verschijnt het woord "geanuleerd". De automatisch geïnstalleerde driver is: Canon PIXMA MP500-CUPS+Gutenprint v5.0.2 Simplified.
Ik heb van Canon de drivers voor de printer en de scanner gedownload en die geïnstalleerd  met "sudo dpkg -i  <diver>.deb"  Ik vermoed dat ik wat fout heb gedaan, want ik zie ze niet terug en het werkt niet!

Kan iemand mij helpen?

Groeten,

Rob Hofschreuder