Onderwerp : Canon Pixma MP520

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Do Sep 11 17:57:17 BST 2008

On Thu, 11 Sep 2008, sintsixtus wrote:

[ Canon PIXMA MP520 ]
> > Kan iemand mij helpen?
>

> Linuxprinting.org geeft je tips

http://www.openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-PIXMA_MP520 om
precies te zijn. En volgens die pagina werkt de printer "deels".

De .deb downloaden en installeren is de bedoeling inderdaad, maar dan
moet je die automatisch aangemaakte printer nog even wijzigen zodat 'ie
die nieuwe (pstocanonij) driver gebruikt (Systeem -> Beheer ->
Afdrukken)

> Ik gebruik binnen kde kaddprinterwizard

In Ubuntu zit ook een printer-installatie-tool, en die pakt de printer
blijkbaar ook.. maar dat werkt blijkbaar ook niet.

> Of installer de printer applet in je dock.

Zegt'ie dat'ie KDE gebruikt?

> KDE en "cultuur": kicker was de naam van het menu onder .... Amiga

Compleet irrelevant.