Onderwerp : oOo3 installeren

Auteur : Vincent
E-mail : mailinglists op vinnl.nl
Datum : Ma Okt 20 20:23:55 BST 2008

On Mon, Oct 20, 2008 at 6:53 PM, Kees Verhagen <kever at kevercat.nl> wrote:

> Bedankt Arie,
>
> Hier was ik naar op zoek, helaas stond dat niet in de instructies voor de
> installatie  op de site nl.openoffice.org
>
> De pakketten installeren
> sudo dpkg -i *.deb
>
> Typ in en druk op enter
> cd desktop-integration
>
> Afronden installatie
> sudo dpkg -i openoffice.org3.0-debian-menus_3.0-9354_all.deb

Even voor de duidelijkheid: "dpkg -i" is dus wat er op de achtergrond
gebeurt als je dubbelklikt op een .deb-pakketje, waarbij "sudo" het je laat
uitvoeren als root (waarvoor je dus bij het dubbelklikken je wachtwoord in
moet voeren). Blijkbaar moet je daarna het pakket
openoffice.org3.0-debian-menus_3.0-9354_all.deb in de map
desktop-integration uitvoeren om het te laten werken.

--
Vincent