Onderwerp : Ubuntu-NL Digest, Volume 47, Nummer 11

Auteur : Henk Schilperoort
E-mail : caravelair4 op hotmail.com
Datum : Wo Okt 15 23:14:25 BST 2008

Help,

Sinds 2 maanden ben ik in het fijne bezit van een laptop waarUbuntu op ge´nstalleerd is.
Ben hier zeer gelukkig mee geweest tot 1 uur geleden.
Na opstarten kwam de mededeling dat er updates waren, nog niks aan de hand. Updates ge´nstalleerd, herstart, nogmaals een update, weer herstart, en toen begon het gedonder. Van mijn kant omdat alles wat ik typte gecontroleerd moest worden op letter weglatingen en van laptops kant met veel uitvallen van beeldscherm. Toen besloten weer op te starten en nu HELP. Ik krijg niet eens meer een beeld te zien.
Zit nu weer op de oude comp in de huiskamer met XP erop. Heb voor de Ubuntu ook geen bijgevoegde CD. Werd er bij aankoop opgezet, en ben eerlijkheids halve vergeten om om een Boot CD te vragen. Hopend dat ik jullie zo ge´nformeerd heb en dat jullie een mooie oplossing voor me weten.
Vriendelijke groet Henk

Uniek: Onbeperkt chatten op je mobiel voor maar € 2,95 per maand!
http://www.overaljevriendenbijje.nl/#superdeal