Onderwerp : mixmaster 3.0b2

Auteur : Steven Van den Wijngaert
E-mail : linuxmanneke op gmail.com
Datum : Zo Okt 5 19:59:54 BST 2008

Hoi, ik ben aan het experimenteren met mixmaster, een programma om via de
commandline mails anoniem te verzenden.
Heb alles geinstalleerd via repository, heb ook sendmail geinstalleerd en
sendmail-bin omdat dat al zou ontbreken om eventuele mails door te zenden...
(gevonden via forums)
Nadat alles uiteindelijk juist geconfigureerd leek te zijn heb ik geprobeerd
om een mail te verzenden naar mezelf!!!

Mixmaster zegt dat de mail verzonden is, ik krijg ook geen enkele melding
van enige fouten, maar de mail weigert maar aan te komen...

Is er iemand die hier meer ervaring in heeft of die dit probleem herkent????

Alle tips zijn welkom!!!

Vriendelijke groeten,

Steven.