Onderwerp : sound card en Medion MD 96640

Auteur : Martijn van de Streek
E-mail : martijn op foodfight.org
Datum : Za Okt 4 10:35:35 BST 2008

On Sat, 04 Oct 2008, guido dom wrote:

> Hoe maak ik het geluidssysteem van 8.10 "backwards compatible" met de
> ge´nstalleerde geluidskaart?

Je zei dat je wel geluid krijgt, maar dat het "flauw" is.. heb je al
eens in het mixerprogramma gekeken en alle schuiven wat omhoog
geschoven? Mogelijk moet je wat van de 'onzichtbare' schuiven
tevoorschijn toveren via Voorkeuren.

> Het kan toch niet dat een nieuwer systeem de oudere kaarten niet kan
> gebruiken!!!!!

Je kunt je bugs kwijt op http://bugs.launchpad.net/ -- dit is precies
waar de beta voor is: het vinden van regressies tov. oudere versies.

Wat voor 'n wireless kaart heb je?