Van Dale Handwoordenboek

Frits Florin f.florin op wxs.nl
Ma Nov 24 11:08:56 UTC 2008

oplossing is: zelf een starter aanmaken en bovenin de werkbalk van gnome

> Sorry voor mijn onkunde, maar welke opdrachtregel bedoel je? Toch niet
> die in het terminalvenster?

Nee (ik was wat kort door de bocht).
Als je een nieuwe starter hebt aangemaakt (of een bestaande hebt
gekopieerd) in je gnome bovenbalk en je rechtsklikt op deze starter, kun
je 'eigenschappen' kiezen. Daarin staat een 'opdrachtregel'.

Ik heb de opdracht precies ingevuld, maar als ik op het icoontje klik gebeurt er helemaal niets. Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat in mijn persoonlijke map drive_C staat en niet C:\ Het is jammer, want ik gebruikte dat woordenboek dagelijks. Nu moet ik mijn teksten weer onder Windows maken!

--
Frits Florin
Jan van Riebeeckstraat 26,