Betr: Re: printer hp p1005

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Zo Nov 23 19:30:57 UTC 2008

Op 23 november 2008 20:26 schreef sintsixtus <sintsixtus op gmail.com> het
volgende:

> Vind dit:
> http://hplipopensource.com/hplip-web/supported_devices/laserjet.html
>

> hplip is dor HP ontworpen ...

hplip zit ook standaard in Ubuntu.

Heb je al eens geprobeerd om de standaard troubleshooter te gebruiken?
Systeem -> Beheer -> Afdrukken, en dan in het menu Hulp -> Troubleshoot ?