Handwoordenboek Hedendaags Nederlands in Wine

Peter kennem.web op xs4all.nl
Zo Nov 23 16:20:11 UTC 2008

> Sorry voor mijn onkunde, maar welke opdrachtregel bedoel je? Toch niet
> die in het terminalvenster?

Nee (ik was wat kort door de bocht).
Als je een nieuwe starter hebt aangemaakt (of een bestaande hebt
gekopieerd) in je gnome bovenbalk en je rechtsklikt op deze starter, kun
je 'eigenschappen' kiezen. Daarin staat een 'opdrachtregel'.

groet,
Peter