Updaten.....

L.P.E. Gerritse ed.psion op zonnet.nl
Za Nov 22 14:08:01 UTC 2008

Op zaterdag 22-11-2008 om 11:22 uur [tijdzone +0100], schreef Martijn
van de Streek:

> Op 22 november 2008 09:46 schreef L.P.E. Gerritse <ed.psion op zonnet.nl>
> het volgende:
>

>         MIjne dames en heren,
>         bij het updaten van de nodige printing files krijg ik de
>         volgende foutmelding:
>
>         W: Kan
>         http://security.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/h/hplip/hplip-data_2.7.7.dfsg.1-0ubuntu5.1_all.deb niet ophalen
>           Grootte komt niet overeen
>
>         W: Kan
>         http://security.ubuntu.com/ubuntu/pool/main/h/hplip/hplip_2.7.7.dfsg.1-0ubuntu5.1_i386.deb niet ophalen
> [...]

Hoi Martijn,
Heb een directe internetverbinding, geen proxy.
Firewall staat aan, ook als ik 'm uitzet krijg ik dezelfde melding.
Mijn provider is Tele2,  die het overigens uitstekend doet.
Misschien een andere server proberen?
Een Roemeense server schijnt mij het snelst te werken heb ik ontdekt,
haha.
Groetjes Ed