Betr: Re: printer hp p1005

Mark Haanen i18n op haanen.net
Vr Nov 21 20:26:09 UTC 2008

Op vrijdag 21-11-2008 om 20:56 uur [tijdzone +0100], schreef
hanswot1 op telfort.nl:

Beste Hans,

Zelf heb ik een HP Laserjet 1000. Deze komt volgens mij uit dezelfde
'familie' van laserjets. Nadeel hiervan is dat zij een deel van de
hardwaredrivers vanuit het OS verwachten. Ander nadeel is dat het
geprecompilede Ubuntu-pakket voor foo2zjs (toch wel!) niet standaard
werkt voor deze printers.

Voor mij werkten de instructies van website http://foo2zjs.rkkda.com/

Groet,
Mark