Ubuntu-NL Digest, Volume 48, Nummer 8 audio op medion

guido dom guido.dom op gmail.com
Za Nov 15 18:47:39 UTC 2008

Ook bij mij werkt de geluidskaart niet op mijn medion md 96640.
Nu gebruik ik een usb skype muis (met eigen geluidskaart?) en ik heb sound
(in skype en met de audiospelers).
Dat is natuurlijk niet DE oplossing maar ik ben uit de nood geholpen.

Heb je wireless (ik alleen met uitwendige een usb belkin en met een usb
modem van vodafone (3G netwerk).

Op 15 november 2008 19:32 schreef <ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com> het
volgende: