Package information

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Za Nov 15 16:36:23 UTC 2008

Op 15 november 2008 17:04 schreef Han Bronsveld <jbronsveld op solcon.nl> het
volgende:

> Martijn,
>
> Hartelijk dank. Ik gebruik geen proxy maar heb wel een provider (Solcon)
> die een filtermogelijkheid biedt die ik ook aan heb staan. Die heb ik
> uitgeschakeld waardoor ik nu wel de pakket infromatie kon ophalen. Zijn er
> bepaalde url's die ik het filter moet laten passeren of varieert dat te
> vaak/te veel?

Kijk in /etc/apt/sources.list. Daar staan namen van servers (o.a.
security.ubuntu.com en nl.archive.ubuntu.com), alles van die servers moet je
toestaan.