Fwd: a-deskv werkt niet, verwijderen van de desktop wallpaper in intrepid ziet eruit als een utopie.

Steven Van den Wijngaert linuxmanneke op gmail.com
Za Nov 15 13:31:26 UTC 2008

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Steven Van den Wijngaert <linuxmanneke op gmail.com>
Datum: 14 november 2008 19:11
Onderwerp: a-deskv
Aan: Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com

Hoi allemaal,

Ik heb bij wijze van experiment a-deskv geinstalleerd en dat is een
geanimeerde desktop!
De installatie verliep vlekkeloos, en als ik a-desk het terminalvernster
intyp, dan kan ik kiezen uit
verschillende animaties...
Echter als ik dan op ok duw dan is er niets te zien, dat komt omdat de
wallpaper van intrepid
ervoor zit denk ik???
Echter kan ik die wallpaper niet totaal verwijderen, ook niet door
gconf-editor te gebruiken en bij nautilus, applicaties de achtergrond uit te
schakelen!!!
Vroeger kon men toch gewoon kiezen om geen achtergrond te gebruiken om bv
x-planet te gebruiken???
Kan er iemand mij verder bij helpen of evenueel a-deskv te installeren???

Meer info is al te zien op het filmke :
http://es.youtube.com/watch?v=m74os87WCUc

Vriendelijke groeten,

Steven.