User switch bij het openen van OOo3

Martijn van de Streek martijn op vandestreek.net
Za Nov 8 15:33:02 UTC 2008

Op 8 november 2008 14:55 heeft Jeroen Hendrickx
<jeroen.hendrickx op telenet.be> het volgende geschreven:
> bekeek ik de output in Mozilla. Ik wou hierna OOo3 Writer opendoen via
> het icoontje in mijn panel. Maar in de plaats werd ik afgelogd en mocht
> ik opnieuw inloggen.

Ik gok op een bug in je grafische driver, getriggerd door je browser of OOo3.
Als dit nog een keer gebeurt (of als je sinds het gebeurd is niet nóg
een keer opnieuw ingelogd bent), moet je even een backup maken van
/var/log/Xorg.0.log.old, en die naar de mailinglist sturen, dan kan ik
(of iemand anders) kijken of er iets in staat waarmee je de bug kunt
filen.