Onderwerp : firefox in intrepid

Auteur : Steven Van den Wijngaert
E-mail : linuxmanneke op gmail.com
Datum : Di Nov 4 09:25:01 GMT 2008

Hoi allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe installatie gemaakt van intrepid ibex, met daarop
compiz fusion...
Alles werkt super, behalve dat firefox heel het scherm domineert en zich
zelfs over de bovenste menubalk zet. (Dit was niet zo in 8.04)
Als ik in firefox bezig ben knippert het beeld soms, precies of firefox in
conflict zit met x org of zo en zijn beeldgroote wil veranderen.
Is er iemand die hier ook mee te maken heeft, of er een oplossing voor weet,
het kan zijn dat er gewoon ergens iets aangevinkt moet worden of zo (het kan
misschien ok een bug zijn) maar ik vind het in ieder geval niet!!!!

Laat maar eens iets weten,

Vriendelijke groeten,

Steven.