Wine

Cor van den Berghe cor op vdberghe.nl
Wo mei 28 15:02:52 UTC 2008

Ok, na mijn laatste kort door de bocht mailtje dan nog eentje over dit
onderwerp waar iemand misschien iets aan heeft.
Als je bij de Hema op de site zoekt naar de Linux versie van het album
print programma wordt je doorverwezen naar een andere site, volgens mij
zijn dat de makers van de software.
Op die site valt te lezen dat er een Linux versie aan zit te komen, hoe
kang dat nog duurt staat er niet bij.
Net even gecontroleerd, de Hema site verwijst nu naar
http://www.albelli.nl en die site is nog niet in de lucht, maar een paar
dagen geleden verwees hij nog naar http://www.albelli.com volgens mij 1
pot nat.
Op de volgende pagina staat dat er ook een Linux versie komt
http://www.albelli.com/install
Ik denk dat we dus gewoon even geduld moeten hebben als Linux gebruikers.

Groeten,
Cor.

--
Dit bericht is gescanned op virussen en andere gevaarlijke
inhoud door MailScanner en lijkt schoon te zijn.