Wine

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Wo mei 28 08:41:25 UTC 2008

Op dinsdag 27 mei 2008, schreef Joop B. Buker:
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
> <head>
>   <title></title>
> </head>
> Henk-Peter Koster schreef:
>   <pre wrap="">Florian van der Zee schreef:
>   </pre>
>     <pre wrap="">Als we nu eens allemaal ons beklag gaan doen bij
> de AH, hebben we een kans dat ze hun beleid t.a.v. Linux
> veranderen..
>     </pre>
>   <pre wrap=""><!---->
> Het principiële bezwaar dat ik daar tegen heb is het feit dat ik me
> [...]

Is het mogelijk om je berichten als kale tekst en niet als HTML te versturen?

Velen (en ook ik) hebben uit veiligheidsoverwegingen de HTML-weergave van
email uitgeschakeld. En bovendien wordt het internet onnodig belast met het
versturen van onnodige gegevens.

Natuurlijk kan ik je bericht heus wel lezen, door de HTML-weergave in te
schakelen als ik je bericht "vertrouw". Maar waarom niet gewoon kale tekst?

:)

Jaap