Chillispot

Bart Jonkers bartjonkers op hotmail.com
Di mei 27 18:21:34 UTC 2008

Beste allemaal,

Ik volg de lijst al een tijdje op afstand. Nu waag ik me met een vraag.

Ik volg volgende setup voor chillispot, maar slaag er niet in om het
up-and-running te krijgen..

https://help.ubuntu.com/community/WifiDocs/ChillispotHotspot/7.10

De configuratie neem ik over zoals vermeld (ook eth0 voor internet en eth1
voor lan)

De freeradius draait perfect (met de test zoals vermeld in de tekst)

Als ik op de lan een browers open, krijg ik niet de login-pagina.

Ik krijg deze wel door de http://ipadres:3990

Na de succesvolle login, geen internet (nog via www.adres.web, nog via
ipadres, dus ik denk geen dns probleem )

Als ik in de apache de site-virtualhost-file de ssl entries weg doe, krijg
ik wel automatisch de login, maar die zegt dat hij enkel via https wil
werken.

Probleem in mij apache? Probleem bij mijn ssl ?

Kan iemand eens kijken of er een foutje zit in de beschrijving, wat ik
betwijfel.

Of dat er ergens een valstrikje zit.

Ik gebruik nu coovaap op linksys 54GL en dat werkt perfect.

De linuxoplossing zou handiger zijn om een ticket/vouchersysteem op te
starten.

Alvast bedankt.

Bart