zelfhulpgroep ubuntu server computer hobbie in Eindhoven

Geert Altena g.altena op gmail.com
Ma mei 26 14:27:14 UTC 2008

2008/5/26 Teun van Rijswijck <tovar op dse.nl>:
> Momenteel zoeken we belangstellende die een computer server met ubuntu
> debian linux willen bouwen [voor DSE (Eindhoven)]

Kun je iets meer zeggen over dat bouwen? Bedoel je ook een kast met
alle onderdelen in elkaar sleutelen oid? Basic admin-werk? Of het
volledige 'ding aan het internet, webserver, mailserver, firewall, etc
etc.' ? Het installeren an sich van een server dmv Ubuntu is nl. vrij
simpel (CDtje van Ubuntu Server erin en gaan! :-) )

Ikzelf woon in Eindhoven en kan wellicht, als mijn planning het
toelaat, wel meehelpen met een of ander.

Geert.