Hercules wifi-kaart werkt niet

YP yellow.penguin op edpnet.be
Vr mei 23 09:01:55 UTC 2008

On Thu, May 22, 2008 at 11:38:13PM +0200, Robert Spanjaard wrote:

> Volgens mij zit er momenteel een rt2x00-module in de proposed-repository.

Ik zie nogthans ook dat de hardy kernel in lsmod de modules laadt,
en die rt2x zit er tussen, idem mac80211.

Ter info: als ik in /etc/modules ndiswrapper rem met # dan pas laadt hij
totaal geen rt... module meer,

maar als ik handmatig ook modprobe rt61pci doe, dan protesteert hij niet,
toch kom ik op hetzelfde resultaat, hij kan niets scannen.

Last but not least,
op nog geen meter van mij, heeft iemand anders met laptop en wifi wel
verbinding, en 't staat ook Ubuntu op...

YP