Nieuw

Vincent imnotb op gmail.com
Wo mei 21 13:01:59 UTC 2008

On 5/21/08, Joop Hodes <jpl.hodes op hccnet.nl> wrote:

> Ik ben nieuw bij Ubuntu en wil Adobe installeren maar krijg dat niet
> voor  elkaar.
> Joop Hodes

Programma's installeren gaat in Ubuntu over het algemeen via
Toepassingen->Installeren/Verwijderen... Adobe is een bedrijf, maar ik neem
aan dat je Adobe's Acrobat Reader gebruikt. Om PDF'jes te bekijken zit bij
Ubuntu standaard het programma Evince als ik het goed heb, gewoon
dubbelklikken op een PDF-bestand om het te bekijken.

Als je toch per se Adobe's programma wilt, kun je die downloaden van
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2_allversions.html (selecteer
de .deb als installer)
--
Vincent