Klok

Martijn Vermaat martijn op vermaat.name
Wo mei 21 10:47:38 UTC 2008

في ر، 21-05-2008 عند 08:23 +0200 ، كتب Ward De Ridder:

> Tuurlijk kan je dat nog veranderen, je klikt op je klokje (rechts
> vanboven in beeld) en daar druk je op de knop bewerk.
> Nu verschijnt er een menu, in dat menu klik je onderaan (op een knop)
> Tijdinstellingen. Als je daar onderaan op de knop ontgrendel drukt kan
> je je tijdzone gaan aanpassen.

Ik denk niet dat zijn probleem de tijdzone instelling is, maar het
gebruik van UTC op de hardware klok (in Ubuntu, dit in tegenstelling tot
Windows).

Hier staan twee mogelijke oplossingen:

https://help.ubuntu.com/community/UbuntuTime#head-31a2e864837bce9761bc0520026f78970d18afde

--