aumix versus amixer

Martijn Vermaat martijn op vermaat.name
Di mei 13 10:02:10 UTC 2008

في ث، 13-05-2008 عند 10:25 +0200 ، كتب Y P:
> kan ik aumixer toevoegen?
> Ik heb gehoord dat de aumix die met Hardy komt defect zou zijn?
> Iemand een feedback aub?
> en anders, kan ik die van de Gutsy of de Feisty via dpkg -i  installeren? of
> heeft die deps die er niet op zitten ook nodig?

Hmm, ik kan mij inderdaad daar iets van herinneren. Volgens mij heb ik
op een computer aumix van source gecompileerd, zonder wijzigingen en
toen werkte het.

  sudo apt-get build-dep aumix
  mkdir /tmp/aumix
  cd /tmp/aumix
  apt-get source aumix
  cd aumix-*
  dch -i                 # Vul 'iets' in als changelog
  debuild -us -uc
  cd ..
  dpkg -i aumix_*.deb

Het verhogen van het versienummer is om te voorkomen dat het package uit
de repositories als 'update' gezien wordt.

--
Martijn Vermaat

martijn op vermaat.name
http://martijn.vermaat.name/