Draadloosnetwerken

Glenn Osselaer osselaerglenn op gmail.com
Di mei 13 21:48:30 UTC 2008

 Heb je de juiste drivers van je netwerkkaart? Meestel is dat een Atheros
kaartje. Of vindt hij de juiste netwerken maar krijg je er geen toegang tot?
Dit laatste kan liggen aan een slecht afgestelde router namelijk een
blockage of filter op MAC adressen.

Mvg

Glenn Osselaer

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com] Namens J.Koortens
Verzonden: maandag 12 mei 2008 21:27
Aan: ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
Onderwerp: Draadloosnetwerken

Goede avond,

Ben ongeveer 3 maanden aan het experimenteren met Ubuntu met wisselend
succes,maar nu ik de versie 8.4 heb geinstalleerd heb kan ik met geen
mogelijkheid op intenet komen er wordt ook geen draaiend cirkelte
getoond,moet ik nu weer opnieuw instaleren of is er een andere
mogenlijkheid.

In afwachting met vriendelijke groet,

Jaap Koortens

j.koortens op upcmail.nl