Dank!

L.P.E. Gerritse ed.psion op zonnet.nl
Za mei 10 11:58:38 UTC 2008

Mee eens. Bedenk je we dat over een jaar de ondersteuning van 7.10
stopt, maar dat zie je dan wel weer toch.

Als je nu die upgrade-notificatie die telkens in synaptic verschijnt
uit
wilt zetten, ga je naar de console (commanline) en typt: gconf-editor

In het tooltje dat nu verschijnt ga je naar ..... apps > update-manager
en je vinkt daar check_dist_upgrades uit

--
met vriendelijke groet,

        Henk-Peter

Dank allemaal!
Ik zing het voorlopig lekker uit met 7.10, als  terzijnde tijd de bugs
in 8.04
grotendeels zijn verholpen grade ik het zakie wel op.. Of ik installeer
het vanaf cd-rom
wat ik een veiliger idee vind.
Bestanden bewaar ik op usb sticks, dus back up maken is bijna niet
nodig.
Ik heb slechts  <30GB tot mijn beschikking. Maar het werkt.
(Linux blijft een verademing, geen gedoe met hitman pro.)
Groetjes van een luie maar enthousiaste gebruiker.
Ed